Bak på kvälls kvisten ;)

Eftersom jag mer eller mindre lovat min kära att jag ska baka havrebollar tills hans kommer hit ikväll så måste jag väl göra det. Dom förra måste varit populära med andra ord, YEY! :D Alltid lika kul att höra :) Frågan är bara om jag har allt och om jag ska göra en stor sats eller bara en halv sats, hm!?
Han är ute och roar sig med sina kompisar ikväll. Jag tycker det är viktigt att man inte gör exakt allt tillsammans så det passade nog rätt bra. Hoppas han har trevligt och att han inte saknar mig lika mycket som jag saknar honom.
Nu ska jag baka, ställa fram och tända alla ljus och förbereda en film tills han kommer. I morgon bitti ska jag överraska honom med frukost jag tror han kommer ÄLSKA.
Avslöjar vad i morgon ;)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0