Vila resten av veckan!




Så himla skönt att allt är slut nu, nästa vecka börjar en ny period så just nu tunnas vissa bitar ut en aning. Känns så skönt att ha en vecka då jag mer eller mindre inte behöver tänka på någonting! Är dock inte så taggad på att starta upp massa nytt nästa vecka och dessutom ha mycket längre dagar!! Jag har ju blivit bortskämd nu med mina halvdagar, hur ska jag klara 8 till 16 dagar nu? Usch och fy, hemska tanken. Nu ska jag försöka ta problemen som dom kommer istället!

Tror jag skuter upp inköpandet av grejerna till naveln till i morgon. Jag hoppas att jag ska träffa älsklingen lite idag så jag kan mysa lite, känner mig jätte trött. Sen ska även jag och min mysiga Mathilda, kanske Fanny, ut och promenera. HÄRLIGT!

Vi hörs senare!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: michaela :)

sv: HAhaha, det är bra juuu ;)

Det var dagens höjdpunkt hörreeeduuu!

Loooove you

2011-11-15 @ 16:34:59
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0