Varför vara som alla andra när man kan vara unik? ;)

I ett förhållande kan man inte alltid vara på topp och vara jätte gullig och romantisk osv. Det går inte, ibland blir det för mycket och man blir lite sne. Inte för att man inte bryr sig eller tycker mindre om någon, utan snarare tvärtom.. Vågar man inte ha sina dåliga stunder betyder det att man inte har någon stabil grund. Då menar jag inte att man ska vara glad när man är lite griniga på varandra, för det är man inte, någonstans är det oftast jobbigt. Men man ska våga backa undan en stund för att man vet att snart är det bra igen och inget kommer förändras.

Jag personligen har nog tänkt och sagt riktigt dumma grejer om Joakim när han fått mig riktigt förbannad. Men samtidigt som jag tänker & säger något, så säger en svag röst "men jag älskar honom något otroligt". Den känslan är så underbar och unik att jag ibland längtar efter ett litet gräl, haha ;)

Jag älskar min lilla nallebjörn över hela mitt hjärta, och att vi inte är perfekta och bäst på allt gör att vi kompletterar varandra perfekt. Vi är inte som alla andra och det är vi stolta över, det är så folk runt omkring tycker att vi är unika och passar bra ihop.

Det är så det ska vara :)
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hjälp oss att förbättra! Vad vill du se mer av i våran blogg? Sänd iväg ett mail/en kommentar. Läs följande inlägg: http://theeverydayblondes.blogg.se/2011/november/utkast-nov-26-2011.html

Puss :)

2011-11-26 @ 23:07:51
URL: http://theeverydayblondes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0