Tog en lång sovmorgon!

(Jätte fin bild på mig och Verro, som ledde till mycket skratt!)


Blev ganska sent igår, kom hem halv tre om inte senare. Fick oss en hyfsat lång och trött promenad så jag och Joakim lyfte ut min säng i vardagsrummet. Satte på tvn, tog fram godis och somna, haha. Idag har vi sovit länge och ligger fortfarande och latar oss. Jätte härligt! :) Vi myser och planerar dagen lite- vi ska vara barnvakter idag! :D

Tack till allt mysigt folk som var med igår, hade jätte trevligt! :) Extra stort tack det super mysiga kakan som bjöd över oss, hoppas du blev nöjd med kvällen.

Jag hade jätte kul, skrattade högt många gånger. Höjdpunkten med kvällen var när det blev gitarr spelande och sång, så himla sött :) Aldrig varit med om något sånt mysig och kreativt, haha :) Det är en fin sammanhållning som jag absolut tycker att man kan sträva efter i såna här tillfällen :)

Hoppas alla hade lika trevligt som jag!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0