Tillbaka.. ;)

Efter många dagar ifrån mitt älskade hjärta kunde jag inte sitta hemma igår kväll för att plocka lite och blogga. Utan åkte mer eller mindre direkt hem till min (dock sjuke) pojkvän. Bra/dåligt? Jadu, eftersom jag redan kände mig krasslig så tyckte jag inte att det spela någon roll. Idag är det dock värre i min hals och jag känner bara för att sova, rädd att febern börjar komma :( Ska försöka stå ut dagen imorgon i skolan och göra bip-testet på idrotten, om jag inte har feber vill säga för då är det lika bra att ligga hemma och bli frisk.
Helt fel tillfälle att bli sjuk, snart massa prov (som jag inte pluggat till :S) och slut på första perioden osv.. Hoppas jag snabbt blir bra.
Jag tror det kommer upp lite mysiga bilder från vackra skåne senare, men vi får se. Eftersom jag fortfarande inte har en dator så tycker jag det är jobbigt att ladda över massa bilder och sånt, tyvärr!
Jag fortsätter som jag gör och lovar att det inte blir sämre ;)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0