Till naprapaten idag

Vi börjar senare idag pga temadag, ändå envisas jag med att gå upp samma tid och få tid över, hm.. Något måste vara fel på mig. Har ingen aning om vad vi ska göra idag mer än att typ prata om droger och sånt som man redan gjort typ hundratals gånger. Men det kanske blir kul.. Efter skolan ska jag i alla fall äntligen till Helena- en naprapat. Känns jätte bra. Min rygg har ju inte varit i toppskick så länge jag kan minnas och skulle vara skönt att få den bättre :) Har tid för 45 minuter, om hon tycker att jag borde komma tillbaka eller inte får vi väl se sen :) Jag hoppas det går bra, efteråt ska man vila och göra det i helst 3 dagar. Så kommer ta det så lugnt som möjligt :) Kommer vara en trött tjej ikväll, så får se om det blir mer bloggande idag :P
Kommer knäcka en massa..

Gud va läskigt, lite pirrig, hihi!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0