Tandblekning, värt eller inte?

Jag har ju inte gula tänder så det stör någon annan eller mig. Men att ha vitare tänder skulle inte vara helt fel, frågan är om det är värt att anstränga sig eller inte? Finns ju "billiga" pennor som man använder till att pensla på tänderna så dom blir blekare efter ett tag, tandkräm kombinerat med en tandborste som ska bleka också. Men är det värt ansträngningen? Det håller ju inte så fruktansvärt länge ändå..
Funderar på att gå till en tandläkare och göra det, men det kostar 2-3 tusen, fast håller dock mycket längre. Ska hålla i ungefär 2 år. Det känns ju mer som ett alternativ, men med tanke på allt man ska göra och ha råd med så är ju frågan om man har råd!? Har man riktigt gula tänder tycker jag definitivt att man ska göra detta, men om man har normala tänder spelar det ju ingen större roll.. Men vem vill inte kunna tugga tuggummi och känna att ens tänder är vitare?

Herregud hjälp mig, ska jag eller inte?
Hur i så fall!?
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0