Snart dags för helg!


Let's party, eller?

Bara 2 lektioner till, sen är det helg för min del! :D Känner mig dock sämre igen, vet inte om jag har feber eller vad det är men är varm och svettas ena sekunden sen fryser jag den andra. Så, även om jag känner för att göra någonting kul så kanske jag borde ligga hemma och ta det lugnt istället? Hmm.. Fast det är ju ändå 11.11.11 idag, och en kompis fyller år, så.. jag kanske kan vänta till imorgon med att vila? :D Är bjuden till grannarna också, så får väl dra mig dit en snabbis också ;)

Vi får se hur det känns senare, om det blir utgång så kommer jag få träffa människor jag inte träffat på länge, underbart!! :D

Nu ska jag borsta tänderna och dra mig till bussen.
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0