Smått irriterad

Fick ett samtal inatt som jag just nu känner att jag skulle kunna vända upp och ner på hela världen för. Jag förstår verkligen inte varför människor behöver hålla på. Tycker verkligen inte att det bästa man kan göra är att sitta och skriva massa shit på bloggen för det är ganska fel och jag klagar också på att människor tar upp saker över bloggen- saker de bör hålla för sig själv. Men eftersom jag behöver få ut min ilska lite och inte kan ta tag i detta själv för att jag vet att det blir värre då, Joakim får istället ta tag i det, så skriver jag av mig lite här.

Människor jag inte känner, men som Joakim känner. Till er säger jag bara: vafan, tänk efter. Vill ni att han ska ha det bra eller vill ni att han ska behöva lägga ner massa onödig energi på saker som ni tycker är "lite kul"?

Till människor vi båda känner och som säger sig vara våra vänner: Vi har aldrig någonsin begärt att ni ska ta någons parti, för sånt håller inte vi på med. Vi tycker att man kan vara neutrala men kanske ändå försöka få situationen så lugn som möjligt. Allt det där onödiga kan man kämpa emot. Så varför står ni bara där och skrattar och spelar med och "faller för grupptrycket" eller vad ni nu gör och sedan skyller på massa annat shit? Alltså, herregud, vi har en gärna och hellre bra förklaringar som är ärliga än massa lögner. Man förlåter hellre något som är sant, bara så ni vet ;)

Och till huvudpersonen i detta löjliga drama: Återigen, ge upp för fan. Håll det för dig själv. Ingen bryr sig, alla tycker bara att det är löjligt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Finns här om du vill prata gumman :)

2011-11-20 @ 19:33:03
URL: http://pavaratsatt.blogspot.com
Postat av: Bro Tobbe

Att de finns misslyckade tragiska mäniskor i världen kommer vi aldrig att komma ifrån. De är lite synd att de inte är lagstadgat med skottpengar på dom ;p ring om du vill prata iaf :)

2011-11-20 @ 20:37:09
URL: http://pavaratsatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0