sjuk flicka..




Idag när jag vaknade till kändes mitt huvud alldeles tung och halsen jätte svullen. Så bestämde mig för att vara hemma och vila och hoppas det blir bättre till i morgon. Vill verkligen inte missa skola nu för har ingen tid till det, men.. Vad ska man prioritera? Fy, kunde jag inte blivit sjuk en vecka tidigare? Vill vara frisk och hinna med i skolan, vill kunna vara med min älskling, vill må bra :(

Tänkte ta mig en dusch nu och kolla om det känns bättre efter det. Kanske försöka få i mig någonting också, har dock ingen aptit och inte alls lätt för att svälja. Känner bara för att ligga i soffan med täcket och kolla på någon dålig film som man kan somna till. Skulle allra helst vilja ha min pojke här som tar hand om mig!

Råder er till att vara noga med hygienen så ni inte blir sjuka själva!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0