Seg måndag!

Hade jätte svårt att somna igår, så idag är jag lite segare än vanligt. Dessutom slut på dansen nu vilket gör att jag inte får någon skön och uppiggande start på veckan, men men.. :) Är hos min nallebjörn och hämtar lite energi istället. 

Eftersom att vi är så hemskt elaka så ska vi äta lite pepparkakor nu och mysa, hihi :) Nu längtar jag som bara den efter jullov och allt mys som det innebär. Varje gång helgen är slut så längtar jag efter nästa, allt känns lite extra tungt just nu, men allt blir vad man gör det till. Eller vad säger ni?

Igår snöade det för första gången, äntligen! Jag fick precis som jag ville, wiiie :) Så nu tycker jag att alla på riktigt ska ta fram alla ljus och göra det varmt och mysigt inomhus. Jag ska nog åka och köpa några ljus i veckan, dels till min "nya" toalett som behövs göra lite fin :) 

Juste, har börjat fundera på vad jag ska göra med mitt rum. Funderar på en ganska mörkbrun fondvägg med vit/bersa vägger runt och ganska ljusa möbler, låter det bra?

Har ni några bra tips? Uppskattas!

KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: MICHAELA - FOTO

- hiihihihihi, det också (a)

2011-11-28 @ 21:47:38
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/
Postat av: alex

Lysdioder från ikea under sängen som skiftar färg eller vita dioder bakom teven :)

2011-11-28 @ 23:12:42
Postat av: hanna ♡

godmorgon! hoppas att du får en bra dag idag :D

2011-11-29 @ 06:57:18
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0