PEPPARKAKOR!




Hatar sega förkylningar, det enda som är lite lite bra med att var sjuk är att man får mysa massor framför tvn och tycka synd om sig själv. När man tycker synd om sig själv är det okej att äta något gott, hihi :) Så just nu känner jag för en kopp te och pepparkakor (a) Har försökt att vänta med att äta det så länge som möjligt, men igår stod det på bordet och jag kunde inte låta bli. Nu kommer den stora pepparkak- och julmust perioden, WIIIIE!! :D

Är nog öven dags att baka egna pepparkakor snart. Men först måste min syster fylla år, här hemma får vi knappt prata om jul innan hon fyllt år (5 december. Shit, måste köpa någonting). Jag tycker det är julkänsla att baka pepparkakor och lyssna på julmusik och det är lika bra att baka tidigt för våra hemma bakade tar typ aldrig slut ändå. Kan bero på att köpta är godare, haha. Det tycker i alla fall jag!

Vilka pepparkakor tycker ni är godast?
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0