Ny vecka

Idag startade dagen med ett prov. Ett hemskt historia prov på typ 7 sidor, blööö!! Jag bör ha lyckats med ett E i alla fall, blir det E- igen, då ska den där läraren ut ur skolan, haha ;) Hatar honom, men det får man väl inte säga, ops!
Nu är det bara att sätta igång och plugga till nästa prov som är imorgon, stressad! Samhällsprov, undra om jag har lite för höga förväntningar på mig själv inför det, hmm..



Efter skolan och två "inställda" lektioner var det dags för en tur till Sollentuna Centrum med min fina Mathilda! Hon skulle kolla vad som var felet med hennes abonemang på telefonen och då passade vi självklart på att kolla på skor (förra inlägget) och ta en fika. Supermysigt! Åt en olagligt god schweizelnöts chokladboll, MUMS! Vet inte om vi fick lite dåligt samvete, men vi kom in på träning och planerade lite om det. Vi skulle ju börja träna på friskis&svettis, och det ska vi också, men jag blev ju förkyld. Så nu har vi nya och bra planer.. I morgon börjar det- en lång skön promenad varje dag i högt tempo och med hund! Bortsett från det kan jag tänka mig att vi drar till gymmet 3 dagar i veckan.

Nu tar vi tag i detta, yey!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: michaela :)

sv: rawr ;)

2011-11-14 @ 21:03:01
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0