MIN ÖGONSTEN!

Idag har jag spenderat 2 helt underbara månader med dig. 2 månader av mycket skratt och lycka, tankar och funderingar, lätta och jobbiga stunder, och mycket mycket kärlek... En tid då jag öppnat mig för någon som idag är både min pojkvän och bästavän. På en väldigt kort tid har jag fått en relation till en helt otrolig människa på en helt ny nivå. Jag har utvecklats och fått större förståelse för andra människor, dess tankar och värderingar. Även fast kanske inte allt är perfekt så har du gjort mig riktigt stolt Joakim. Du har gjort mig stolt av den anledningen att du har fått mig att öppna upp mitt sinne och sett en större bild av livet, dess mening och människorna runt omkring mig.

Hjärtat, jag vill aldrig göra dig besviken. Jag ger dig all den kärlek jag har, gör allt för att du ska må bra och vara lycklig i det vi har. Jag är jätte lättad över att vi har en så öppen och bra kontakt till varandra, det gör allt så enkelt. Det leder till en stark relation med så ofattbart mycket kärlek, jag kan inte önska mig något bättre! Och som jag brukar säga, varken du eller jag är perfekt men jag kan inte hitta någon som passar mig så mycket bättre än du. Vi kompletterar varandra så bra, vilket gör en lyckad relation.

Älskling, jag tror på oss och det är det som räknas. Du får mig att känna mig som ett lamm ute på en stor äng, i en helt perfekt miljö, glad och sprallig  med så otroligt mycket liv och så mycket energi att ge. En ända stor kärlek och den är till dig.

Jag älskar dig Joakim!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0