Middag & bowling!




Om en stund ska jag dra mig till bussen för att möta upp älsklingen. Eftersom att han inte mådde så bra i torsdags så blir det middag idag istället :) Vi tänkte äta på san marco i häggvik, ett ställe jag tycker är mycket mysigt, kanske lite dyrt för en tonårings ficka, men det löser vi ;) Så där ska vi mysa idag, hihi :)

Efter det ska jag vidare och Bowla med Michis, Julia, Linn, August och Carl (Joakim ville inte med), skit kul ju! Man bowlar ju nästan aldrig. Det är något man borde göra lite oftare, är man många så kostar ju det nästan ingenting :)

Känns som det kommer bli en lyckad kväll :D
Önskar alla andra en bra kväll också!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Super fin blogg! Och va mysigt det låter, önskar er kärlek :D

Hoppas du mår bra! Puss

2011-11-12 @ 18:58:46
URL: http://annavonsydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0