Lugn lördag


Idag ska jag och Joakim vara barnvakter till denna lilla skrutta. Min älskade systerdotter Thea :) Hon är så mysig och behändig så det lär bli en lugn lördag- skönt! Ibland behöver man vila lite också, haha ;) Var lite svårt att få med Joakim till en början när han fick reda på att vi var tvungna att sova kvar då Emma & Jimme kommer hem väldigt sent. Men jag lyckades övertala honom (eller, E & J har ett PS3 och då funka det) :) Men det kommer bli härligt!

Först blir det middag med dom och några andra för att fira Emelies födelsedag, sedan drar dom ut och vi stannar kvar :) Känns som en bra lördag och jag längtar massor efter att få krama om min skrutta!

Nu ska jag ner och pussa på Joakim för att han är världens bästa pojkvän!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: MICHAELA

sv: tack älskling! :D

2011-11-20 @ 19:08:09
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0