Kvällspromenad

Gud så härligt det var att gå på en kvällspromenad! Skönt att känna hur kylan ändrar sig till ganska skön svalka istället och det känns friskt och underbart att vara ute och gå. Att dessutom ha fantastiskt sällskap med väldigt mycket snack gjorde det bara bättre. Ingen människa i världen kan säga att det är en tråkig och jobbig liten ansträngning om man är två. Aldrig i livet! Komma hem efteråt och känna att det börjar hetta lite om kinderna och ta en god kopp te och känns hur tröttheten kommer- det är himlen! Känner verkligen att jag kommer få en bra sömn inatt! (tyvärr på rygg)



Det fanns varmt te vatten när jag kom hem, blev så glad. Kändes som att det vänta på mig. Tänk om det hade stått en sån här fin kopp till dig när du kom hem, åh. Vilken perfekt kväll det skulle varit då ;) Det lilla extra gör mycket ibland!

Jag tänkte kolla om någon har ett bra förslag på en vinterkappa?
Skulle verkligen uppskattas!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0