Kallt både ute och inne

Sitter inne och fryser. Så fort det börjar bli kallt ute så blir det så fruktansvärt kallt här hemma. Att pappa tycker om när det är "lite svalare" inomhus gör inte saken bättre. Han tycker att 17-18 grader är okej, jag blir galen för att det är så kallt! Jag tycker det ska ska vara åtminstone 20-21 grader, så man kan leva här och kunna ha på sig vad som helst utan att man blir kall. Vi har kollat på en öppenspis och tänkte skaffa den på bilden ovan, snygg va? ;) Frågan är bara när det blir av. Många saker tar sån tid eftersom det kostar pengar och just tid. Haha! En öppenspis hjälper inte mig som bor på nedervåningen jätte mycket, men det är mysigt och sänker dom hemska elräkningarna något enormt! (Nu viska en fågel i mitt öra att vi sökt bygglov för det, YEY)
Nu känner jag inte så mycket för att gå ut i kylan att gå :O Men det ska göras, kommer kännas bra efteråt och är som sagt grymt mysigt oavsett hur kallt det är. Men blir nog underställ idag ;) Innan Mathilda kommer hem och det är dags att dra sig ut tänkte jag kolla på en film. Har tänt massa ljus nere hos mig för att det ska bli varmt och mysigt, hihi :)
Åh, ser fram emot att ta en kopp te framför öppnaspisen i vår massagestol, mmm :D
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0