Jag kämpar!




Jag kämpar verkligen med min förkylning nu. Min hals är svullen och det är jätte jobbigt att svälja, min näsa rinner hela tiden och rinner den inte så kan jag inte andas typ, mitt huvud är tungt och mina ögon är röda för att jag är så trött och dålig, fyfan! Jag skulle verkligen behöva ligga hemma och bli frisk nu, utan tvekan.. Men nej, min far tycker att man ska gå i skolan så mycket man kan, medans jag nu börjar tycka "varför ska jag inte ta mig tiden till och bli frisk istället så det slipper bil en börda för mig hela tiden" men han förstår inte det. Dessutom så känns det som helt fel vecka att vila upp sig, 3 nya ämnen i skolan som jag inte tidigare haft, därmed nya lärare och nya uppgifter och genomgångar. Sen har jag matte diagnos, svenska respons grej och självklart uppvisning av dans denna vecka!! Samtidigt.. om jag inte vilar nu så betyder det att jag nästa vecka då allt kanske har kommit igång lite mer kommer vara lika trött och inte orka. Min riktiga dansuppvisning är, behöver vara frisk för att vara med på den och helgen efter det är det julshow med sången.. Jag hinner verkligen inte bli frisk, vad ska jag ta mig till?

Herregud, life sucks!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0