Jag bryr mig inte om vad andra säger, tycker och tänker!

Du & jag älskling, dom andra får tycka vad dom vill. Jag bryr mig inte om hur mycket dom kämpar för att få oss isär, det gör mig irriterad men kärleken du visar och ger mig är så mycket mer. Dina kyssar, dina kramar och dina underbar mjuka händer över min kropp gör mig så otroligt lycklig och kär. Skitsamma vad som säger, vi har funnit varandra och jag tänker fortsätta vara lycklig med just dig :)

Längtar massor efter resan till Italien tillsammans. Ska bli så mysigt och kul :) Du & jag i värmen som bara njuter av allt vad livet har att ge och all kärlek som finns runt om oss. Kam bara tänka mig den fina känslan jag kommer ha i kroppen när vi sitter där på flyget bredvid varandra och vi snart är borta från alla onda människor som är här.

Tack för att du finns älskling!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0