Infekterad navelpiercing..

Idag var det dags för återbesök där jag pierca mig för att se så det läker som det ska osv och det tyckte hon nog :) De allra flesta piercingar (i alla fall i naveln som jag tolkat det) blir lite infekterade och irriterade i början. Det kan bero på jätte simpla saker så som att du inte sträcker tillräckligt mycket på dig, eller att du sover på mage. Mitt problem är just att jag sover på mage, men det är ju SÅ SKÖNT! Jag avskyr att sova på rygg, det funkar endast om jag somnat medans jag kollat på tv och typ när jag sover hos Joakim ibland (hm, undra varför?). Jag ska i alla fall försöka att tänka på detta nu så  jag slipper tänka så mycket på den.




Ska införskaffa helosan salva som är jätte bra om man är torr (har reagerat på de ploster som jag haft över naveln och blivit torr) och den är även bra för er som är ny tatuerade ;) Kände igår att jag var tvungen och smörja in med något och körde bodybutter, men helsosan ska vara mycket bättre. Koksalt för att skölja igenom hålet måste jag köpa också, det går snabbt och enkelt om man ändå redan tvättar, vilket jag gör morgon och kväll ;)

Det är mer att tänka på än vad man tror, är det värt det tycker ni?
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Japp visst är bilden härlig! Har fixat ihop kollaget själv :D puss

2011-11-15 @ 15:27:26
Postat av: Fanny

hehe glömde skriva namn :) från mig iaf hihi

2011-11-15 @ 15:28:03
URL: http://theeverydayblondes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0