Hiss eller diss?

Först tänkte jag fråga er vad ni tycker om dessa skor, såg dom på rahlenfeldt's blogg och han tyckte att det var en av vinterns dam skor. Själv kunde jag inte bestämma mig för om jag tyckte dom var coola eller helt gräsliga, vad tycker ni?



Dessa var dock lite coolare, gillar växlandet av mönstret- helt underbart!




Dom här SKA införskaffas, fast i svart. Jag blev tok kär i dom idag när jag såg dom. Helt perfekta lite snyggare vardags skor. Känns som det passar till det mesta- kontrasten är det ibland som gör det snyggt ;)

Har ni några förslag på vinterskor? Behöver några utan klack också ;)
KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Anonym

de 2 första skorna var OLAGLIGT fula!!!

2011-11-14 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0