helt utslagen hos älsklingen..

Ibland funkar det inte alltid att göra sin egen lycka, men gör alltid det bästa av situationen!
Kvällen igår blev total failad, men ja, ändå helt okej. Jag är inte den som klagar, bara jag får det lilla och det fick jag väl ;) En stor del av kvällen var jag galet irriterad på folk och tycker bara att människor ska tänka sig lite för innan dom säger någonting!

Kom i alla fall tillslut iväg till Caroline & Micke i tumba en stund med några mysiga människor, men eftersom vi blivit lite små negativa pga det som hänt tidigare på kvällen så drog vi. Kanske var det bra? För jag såg nämligen en misshandel när vi var påväg till bussen, godhjärtad som jag är så måste jag ringa polisen.. Hoppas allt gick bra! De fick mitt nummer om de behövde ställa några frågor. 

När vi väl satt på tåget kände jag att jag behövde kärlek, så jag åkte till min fina älskling och sov här :) somna jätte snabbt vid hans sida :) själv satt han och spela i några timmar efter jag kom, när han tröttna försökte han väcka mig för att mysa, haha. Lycka till- jag älskar min sömn! Men han fick några kramar :*

Idag händer massa roligt, mer om det sen :)

KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0