GRATTIS FARMOR!

Idag kämpade jag mig till skolan och klarade mig igenom dagen bra. Halsen är mycket bättre och nu är det mest näsan som retar mig genom att rinna och ha sig. Lyckades äntligen få någon timme med Joakim också (gud så jag saknar honom) innan jag åkte till Farmor och Farfar på middag!



Min Farmor blev 77 år idag och det firades med en fantastisk middag. Lamstek, potatis,  brunsås och grönsaker, MUMS! Så självklart något sött på det- daim tårta och kakor. Jag blir alltid lika mätt när jag är hos min kära Farmor. Hon är så glad och pigg, så trevlig att jag tror jag dör. Fruktansvärt härlig och prata med. Min farmor är vad jag kallar en cool äldre dam, för hon är verkligen något extra och inte alls som andra äldre. Jag älskar henne och hoppas hon haft en jätte trevlig dag precis som jag.

Denna vecka är det mycket att firas för min del ;)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0