GODMORGON!




Blir lite förvirrad, vi har nämligen fredags schema idag och onsdags schema på fredag. Man blir ju alldeles tokig när man kollar schemat och det inte stämmer, innan man kommer på att "juste, idag är det annorlunda ja", haha!

Vi fick börja en timme senare idag då våran engelska lärare ska ha enskilt prat med alla i klassen, de andra får därmed sovmorgon, skönt! Efter skoldagen tänkte jag och Joakim åka till sollentuna och kolla runt lite :) Jag måste fortfarande kolla på kläder till dansuppvisningen som är i helgen, lite sent ute kanske? Ja, men sån är jag, haha ;) Hoppas jag hittar någonting bara. Får troligen låna ett par rosa byxor av Emelie, perfekt(!!!) Men behöver en matchande tröja till det i alla fall ;) Vi kommer nog passa på att fika också, älskar att fika ute. Lite extra mysigt, hihi!

Nu måste jag springa till bussen!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Annars kanske vi kan hitta någon fin tröja på lördag!!

Längtar massor!!

Puss & Kram!!

2011-11-30 @ 19:15:28
Postat av: Fanny och Emma

Snälla, hjälp oss genom att rösta :D läs följande inlägg, puuuuuss http://theeverydayblondes.blogg.se/2011/november/utkast-nov-30-2011.html



2011-11-30 @ 21:58:08
URL: http://theeverydayblondes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0