GET OVER IT!

Vissa saker måste man bara lämna bakom sig. Om man inte kan det så finns det i alla fall saker som man åtminstonde måste hålla INOM sig. Kvarstående känslor som man skriver hej vilt om kan skapa oro och svartsjuka, så om man inte är världens egoist så tänker man sig för. Då finns det säkert många som tycker att man ska vara stark i sig själv och tåla det osv, ja självklart, och det kanske man gör också. Men... oavsett hur man klarar av det så finns det vissa saker man inte vill veta. Jag hatar att vara en människa som inte kan vara i samma umgänge som en person för tidigare händelser bara för att det finns dolda tankar och sånt, det tycker jag är hemskt! Men ibland verkar det inte finnas mycket annat att göra.. Att spela att allt är bra kan ju nästan vara värre och skapa ännu mer hat, eller har jag fel? Jag tänker bara säga..

... kom över det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0