Gårdagen!

Gårdagen var helt underbar, till en början var jag och Joakim lite små griniga på varandra men på resturangen hade vi jätte mysigt. Kändes som att jag var med i någon romantisk film med mysig miljö, en snygg kille, god mat osv. Det var perfekt, som precis alla andra stunder med Joakim. Jag älskar dig mitt hjärta, tack!



Bowlingen var också jätte kul, men herregud va tiden går fort!! Jag blev lite sen eftersom middagen tog lite längre tid än tänkt, plus att jag missade bussen och blev tvungen att gå (var dock mysigt, lite extra prat med älsklingen som gick med mig). Det var sjukt kallt ute men när jag väl kom fram var allt i full gång och det var bara att köra. Jag är ju kanske inte den bästa på att bowla, men lyckades ändå få mig en tredje plats, hihi (a) Bättre än att komma sist ju? ;)

Vill tacka alla för en jätte trevlig kväll, måste göras om!!!
KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: michaela :)

bara för att jag kom sist, hiihihihi.. Men det måste vi faktiskt göra om! <3

2011-11-13 @ 17:53:34
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0