Första advent!




Älsklingen ligger fortfarande och sover sött, ska gå ner och krama på honom nu när som helst. Har advent pyntat lite gran nu på morgonen och ätit gröt, MUMS! Senare idag tror jag det blir bak av lussebullar, yey! Jag sa ju att man måste baka på första advent och pepparkakor bakade jag igår så får ta lussebullar idag, gud så mysigt. Känns som om jag kan få den där riktiga julkänslan i år, hihi :)

Funderar på om jag och älskling ska dra på bio senare, vi får se om vi orkar helt enkelt. Skulle vara jätte mysigt och känns skönt att komma ut efter att ha legat hemma nu sen i torsdags. Förkylningen är bättre men inte bra, jag får nog helt enkelt  dras med detta :(

Skänker tankar till Mamma i skåne idag, stormvarning klass 3 där nere och hon jobbar på akuten idag. Usch, det kan ju bli och se ut hur som helst, fyfan :( Hoppas bara att hon kan köra hem sen i lugn och ro och allt allt går bra. Älskar dig mamma.

Ha en mysig första advent, glöm inte att tända ett ljus ;)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0