Dåliga naglar..

Jag har väldigt dåliga naglar, och det är ett problem. Dom är svaga, går lätt av och dessutom så delar dom sig så att det "översta lagret" på nageln försvinner, och då blir dom ännu svagare!! Jag åt b-vitaminer för starkare hår och naglar ett tag och ja, det hjälpte väl lite men inte alls som jag hade hoppats. Men nu har jag hittat detta..



Nailgrowth miracle. Finns i 3 eller 4 olika varianter och när man läser vad det hjälper för så stämmer det perfekt in på mina problem. Så jag är väldigt sugen på att prova! Brukar inte vara den som tror jätte hårt på reklamer och skit för det är lite för ofta rent bullshit, men har man ett stort problem är det väl värt att testa, eller hur? Så tänkte ta mig till kicks eller åhlens för att köpa en liten flaska och testa :)

Men nu ska jag ladda för en skoldag imorgon, godnatt!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0