Dags att packa väskan..

Imorgon är det dags att åka till skåne, första gången i mitt liv så det är väl lite kul ;) Hehe.. Min kära mor har precis flyttat dit, så ska spana in våran nya lya, wiiie. Ska blir skönt att få krama på mamma lite och få ta härliga promenader med min kära vovve :) Dock vet jag inte hur jag ska klara mig utan Joakim, sen vi börja träffas så har vi inte varit en dag utan varandra.. Men men, det blir säkert bra :)



Var ju meningen att jag skulle till en naprapat imorgon innan jag satte mig på tåget, men eftersom jag pierca mig så skjuter jag upp det så naveln får vila lite :) Känns som jag bör tänka lite mer på min hållning... måste vara så rak i ryggen nu som jag kan för att inte trycka ihop naveln så mycket för då kan det börja ömma och jag känner verkligen hur ovant det är.

Nu måste jag städa undan lite på rummet så städerskan kan städa ordentligt när hon kommer och så ska jag packa min väska. Efter det ska jag parkera mig i soffan för trots att jag sov till typ klockan 3 idag så är jag hur trött som helst. Roliga kvällar tar på krafterna!!

Skriver kanske senare, annars innan jag åker imorgon ;)
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0