1 månad kvar till julafton!

Jul, jul, jul! Åh, jag ser fram emot allt så himla mycket. Vill göra allting på en och samma gång! På söndag är det första advent och jag bara hoppas att det kommer lite snö till dess- för känslans skull. Sen är jag så fruktansvärt trött på detta regn också så skulle bli överlycklig över lite snö som lyser upp hela världen :) Eftersom att jag är sjuk och har bestämt mig för att ligga hemma hela helgen även om jag mår bättre mot helgens slut, så har jag funderat på att julpyssla lite eller kanske är det dags för årets första julbak? Jag struntar i vad min syster säger, det är ju första advent ju!
Jag och Joakim har bestämt att vi snart ska börja jul handla och självklart att vi ska gå på den mysiga julmarknaden i gamla stan, åh! :) Blir alldeles varm i kroppen av tanken och nästan känner hur kalla kinderna kommer vara, hihi. Äta brända mandlar, gå på julmarknad och stanna någonstans för att värma sig med en varm kopp choklad, kan det bli bättre? Det som gör mig extra glad är att det faktiskt var Joakims idé, både att snart börja jul handla och att gå på julmarknaden :) Jag tycker det är så skönt när det inte bara är jag som behöver komma upp med idéer om vad man kan göra.
Jag ser verkligen fram emot den närmaste månaden!
KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0