Sturegård ute på djurgården..

..Måste jag föreslå för alla! Ett jätte mysigt ute ställe med café, bar och resturang, (de har även hundmeny ;)) Jag var där igår och det var ett par jätte bra timmar med massa mys och så.. Kanske så att man bör vara 18 när man ska dra dit för att det ska bli riktigt kul och uppskattat men jag var nöjd med lite te, filt och trevligt sällskap.
Såhär ser det ut :)


Mycket mysigt och detta är bara en del av stället så finns mer utrymme.
Det stängde vid 1 så då började vi dra oss hem mot norsborg, och på vägen dit så blev vi så hungriga så vid klockan 3 ställde vi oss och grillade. Blev hur gott som helst!



Jag hade en helt fantastisk kväll/natt och känner att livet inte kan bli så mycket bättre faktiskt. Snart är det sommarlov och jag känner mig mycket glad. Några prov kvar, lite mer kämpa sen kan jag slappna av och njuta till tusen av livet och de underbara människorna kring mig :D SNART ÄR GRUNDSKOLAN ÖVER!!!
Nu ska jag försöka kolla på både hockeyn och bigbrother så gott som möjligt, hatar när det går flera program samtidigt som man vill se! 

Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0