kär.. igen..

Förra sommaren föll jag för en kille, tyvärr blev det ingenting och vi tappa mer eller mindre kontakten. För ett par veckor sedan, sådär lagom efter att jag blivit singel och kände mig fruktansvärt ensam och ledsen så dök denna kille upp igen och ville umgås.. En ren vänskaplig fråga kom om att gå på bio och träffa honom och hans högra hand (han i bakrunden på bilden, nino). Dessvärre var jag sjuk, men av ren tur så råkade min kompis dagen efter övertala mig att vi skulle ta en fika med dom och så blev det.. Känner ni till den där gnistan som kan uppstå när man träffat någon man en gång varit så fruktansvärt sugen på att lära känna och som man känt sig så attraherad av? Den gnistan small till i kroppen snabbt på mig igen och med massor av tur så har detta nu lett till något riktigt bra.. Det finns kärlek mellan oss och vi har något bra. Jag är kär igen och jag är glad ;)
Det kanske gick snabbt, men varför vänta när man vet vad man vill ha?

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Nyförälskad

Hej just nu söker Strix Television efter nykära tjejer till ett nytt tv-program.

Hör gärna av dig till oss om du vill veta mer.

Mvh, Rosi

[email protected]



2011-06-03 @ 09:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0