HIPP HIPP HURRA!!

Idag fyller min fantastiska pappa år, försökte leta efter en gammal bild från hans födelsedag på honom och mig men hittade den tyvärr ingen.. Gud vad man är dålig på att ta bilder på de nära och kära egentligen. Men men.. det funkar ändå hoppas jag?

Min pappa är faktiskt den allra bästa så jag hoppas han har haft en helt underbar dag. Blir så glad när jag tänker på hur mycket han ger mig och hur mycket han ställer upp. Tror helt ärligt inte att någon kan slå min pappa, han ger mig den kärlek jag behöver och skämmer bort mig med egentligen lite för mycket, det är jag så tacksam över! :) Pappa är den som stöttar mig vardagligen genom livet och ger mig tips och råd nästan varje dag, han hjälper mig och plugga och han ser till att saker löser sig när jag blir stressad och upprörd, han är min räddare i nöden! Varje kväll innan jag ska sova så avslutar jag dagen med att prata med honom och det känns så tryggt. Familje kärleken är viktig, och i vårt hus är den varm.
Pappa, tack för att du gör vardagen så bra för oss alla här hemma. Vet att det ibland är svårt och att vi sliter och drar i dig, men hoppas också att du ser hur mycket vi uppskattar dig och det du gör. Din positiva inställning gör att det funkar, du går inte att ersätta med någon annan. Du är helt klart den bästa. Jag älskar dig pappa till djupet av mitt hjärta! Stort grattis på födelsedagen.

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0