Friluftsdag...

... Är det tråkigaste som finns! Idag var det halvsdags fridrott, och jag verkligen suger på fridrott! Har blivit långsam när jag springer, kan inte hoppa högt, kan inte hoppa långt kan verkligen inte stöta kula, haha.. Herregud! Tur att ett fint väder räddade min dag i alla fall :) Jag hoppas att jag fått lite färg, VILL BLIR BRUN :D

Här kommer en bild från idag då det var stafett mellan klasserna (de 10 snabbaste från varje klass fick springa för klassen) :D Alla samlades på lektaren och hejade, Emelie var på hugget ;)



Juste, jag är lite besviken!! Idag skulle min snälla pappa köpa en träningscykel till mig, tror ni inte att skiten är slut då? I ALLA BUTIKER I STOCKHOLM!!! Fan alltså.. jaja, det kanske löser sig, men känns så typiskt.

Nu ska jag kolla tv och lite sådär. Ser fram emot att sova, TRÖTT!
Godnatt, kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0