Fredag den 13:e...

... Även Ninmars födelsedag, grattis i efterskott! :D
Igår var jag i norsborg hos födelsedags barnet och firade honom till tusen :) Vi hade mycket trevligt trots att det inte blev så mycket folk så var lite segt, men men ;) Jag hade riktigt kul i alla fall och hoppas att de andra också hade det!

Här är en bild på Nino som precis blivit 17! :D



Jätte seriös bild på Victor mig och Nino :)
(Togs fler bilder som kanske kommer upp senare)

Verkar som att jag ska träffa honom och Victor idag igen i stan en stund, mycket trevligt. Vi skulle till någon bar, så får väl se vad som händer där. Är väldigt trött idag dels för att det blev sent igår men också för att jag sjungit i sollentuna centrum och att vara nervös tar verkligen på krafterna! Gick ganska bra i alla fall så är nöjd :)
Efter det köpte jag en jätte söt kläning som det kommer bild på senare :D

Ha en fortsatt underbar lördag!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0