dålig uppdatering..

Försöker reda upp mitt liv, därför jag inte skriver så mycket. Också tråkigt när det inte finns någon snygg design så man vill ge ut den så fler kan läsa.. :P Nu får ingen tro att jag har västa problemen och är fett ledsen, för så är det inte. Har faktiskt haft riktigt kul de senaste och mår bra. Men kontak med kompisar har blivit svag och finns en del man har förlorat så är dom banden jag jobbar på, dessutom försöker jag lära känna en underbar kille och det tar också på tiden. Skolan också självklart, haha.. men den är snart slut, kort vecka denna vecka. Ensast tre dagar skola, sen en vecka med bal och annat skoj, sen slut på måndag, helt okej :) Då ska jag försöka blogga mer.. Kanske är inte bloggandet ens min grej, men det märker vi när jag har tiden ;)
Imorgon kommer en försenad morsdag text till min underbara mamma. Läs den!
Godnatt, kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0