utvecklings samtal..

Jag hade utvecklings samtal idag, fast det kändes inte alls som vanligt. Vanligtvis brukar lärarna prata mest hit och dit om resultat osv, men idag var det jag som pratade :O Jag klagade på saker som inte funkar och sedan var typ tiden slut. Självklart han vi gå igenom mina nya mål och det som vi skulle gå egenom, men ändå.. Bra eller dåligt? Jag vet inte. Jag orkar faktiskt inte bry mig, jag hoppas bara att jag kommer in på ett bra gymnasium och att det går bra där så jag sedan kan plugga juridik i högskolan! Dock är det svårt, känns som alla runt omkring är så sjukt duktiga nu, så.. shit vilken press! Tänk om man inte kommer in och helt plötsligt hamnar på IV? Herregud.. Betygen måste UPP UPP UPP!!




Denna bild har jag gjort nu på bilden, orginalet är av Roy Lichtenstein. Uppgiften var att rita av ett känt konstvärk så likt som möjligt. För mer än G behöver man dock göra ett skriftligt arbete också om konstnären  och skriva hur man gått till vida, från lektion till lektion osv, och sedan presentera det för klassen. Gaaah, hoppas det går bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0