Undra vad gud försöker säga mig..

Skrev ett långt inlägg om min hemska dag, men det försvann och det jag skrev efter syntes bara (inlägget "förresten..) Undra vad gud försöker säga mig med det. Jaja, så kan det vara. orkar tyvärr inte skriva om det. Haha..
Ska plugga lite nu, sen duscha, kolla bigbrother och sova. Det vanliga som mina kvällar består av :) Ska försöka åka förbi min syster någon dag och sjunga hennes sing star också som hon hade fått som ännu inte blivit av och lämna en bild från hennes student som vi hitta igår när vi röjde :) Hon kanske kan på lördag, hm? Vi får väl se :)
saknar både henne och min fina systerdotter Thea, som är så go, den lilla busungen!!!
Nej, tiden rinner iväg och har saker att fixa.
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0