Underbart det är att dansa :)

Dansen igår var inställd, men idag fick jag dansa vilket alltid lika underbart. Det är en av de grejerna som gör min vecka!!! Jag blir så himla glad av det, kan släppa tankarna fria till musiken och bara fokusera på rörelserna, så skönt! Sen är det ju väldigt uppfriskande att röra på sig, det är som att trots att man tar ut sig, så orkar man ändå mer, fantastiskt :D Videorna från dans battlet kommer när jag listat ut hur man laddar upp videos här, hihi.
Nu ska jag hjälpa pappa att sätta ihop min nya garderob som han köpt till mig, sedan blir det big brother, och sen sängen :)
Hoppas alla haft en skön tisdig med sol :)
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Musiken har alltid fångat dig.

Innan du ens kunde gå så rörde du dig i takt till musiken.

2011-03-16 @ 09:47:19
URL: http://www.myparadise.se
Postat av: Carolina

Älskar musiken så förvånar mig inte ett ögonblick :)

2011-03-16 @ 19:33:46
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0