Tack!



Jag i lördags innan fikat med Jennifer!

Idag fick jag ett sms av min Mormor. Hon och hennes Sambo Janne åker ut och reser med deras husbil på vintrarna. Det låter så himla mysigt! Just nu var hon i Naxos (vet ej vart det är) och hon berätta att hon badat i medelhavet två gånger, låter det inte härligt? Jag vill också bort från kalla sverige ett tag.. :(
Tröjan jag har på bilden är från Mormor :) Hon hade fått den utav sin kompis och tyckte inte att den passade henne, så jag fick den. Vistt är den söt? Jag älskar den, så ville bara tacka en extra gång för den. 

Nu är det snart BB som jag tänkte se, och sedan ska jag kanske kolla på lite plugg. Efter det- läggdags!
Godnatt, kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min vackra dotter!!



Naxos ligger i Sicilien hjärtat.



Kram

/mamma

2011-03-29 @ 14:18:34
URL: http://www.myparadise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0