Soliga Tisdag :)




Solen skiner och jag är ovanligt pigg idag, SKÖNT!!! Ska snart iväg till umo för att fixa nya p-piller som tog slut igår (ute i sista sekund? JA), sedan ska jag till skolan och ha lite NO och sådär. Har både idrott och sedan dans efter skolan idag, men blir nog så att jag vilar min fot och tittar på istället då jag hade jätte ont i den när jag dansa igår, undrar vad fan det är!? Börjar bli väldigt störande att inte kunna röra sig ordentligt, speciellt när man kan gå men får jätte ont när man springer, hmm.. Sjuksyster tror att det kan ha varit ett ledband som gått av, så ska väl kolla det när skolläkaren kommer om någon vecka.
Önskar er alla en underbar tisdag, hörs senare.
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Söta syster!!! Hoppas det ska gå bra på umo och att din fot blir bättre snart! Om de misstänker att ledband gått av så ska du nog ta det lite lugnt med träning tills du fått bekräfat vad felet är. Snart är du back on the game igen och då får du komma och dansa zumba med mig också!! =) Och kanske lite Body Jam! =) Jössed du kommer inte ha tid med något annat än dans haha ;-)



Älskar dig sötnos! Puss

2011-03-22 @ 08:33:23
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha, nej. Det blir ju så, men jag älskar det så mycket att det inte gör mig någonting!! :D

2011-03-22 @ 12:40:31
URL: http://carolinawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0