mitt nya försök för att gå ner i vikt..


Mitt favotit te!


Jag hade som nyårlöfte att jag skulle gå ner 10 kilo, och eftersom jag alltid lärt mig att älska mat osv så är det fan inte lätt x) Tränar gör jag ju, men inte tillräckligt.. Dans ger inte alltför mycket. Har försökt göra lite övningar till big brother, men nu har problemet blivit att syrran börjat titta med mig och då blir det inte av.. :( (Men ska se till att fortsätta med dom för snyggare lår och rumpa!!) Springa försökte jag också börja med, men det var för kallt och halt så det blev som det blev med det, men ska försöka börja med det igen. Fast allra helst så vill jag faktiskt ha en tränings/spinnings cyckel som jag kan cykla på när jag tittar på tv och som man ser hela tiden och därför känner att man måste, då behöver man dessutom inte behöva veta vart man ska ;) låter väl bra? har börjat kolla lite efter en på blocket, men har så jävla mycket grejer jag vill göra som kostar.. så får vänta lite. Ska ju bland annat göra min hårbehandling, och när jag gjort den funderar jag på att börja simma på luncherna, som det är nu så orkar jag inte stå och fixa håret och så emellan, tar för mycket tid.. 
Men tills vidare, till all träning kommer igång osv, så har jag bestämt mig för att testa att dricka te före varje måltid då jag märkt att det mättar något otroligt!! Min pappa har alltid sagt att man dricker efter maten annars dricker man sig mätt, och det stämmer nog. Så för att försöka äta lite mindre nu framöver så ska jag försöka testa det, plus att min barnmorska sa att jag ska skriva upp allt jag äter så man håller mer koll på vad man faktiskt äter. Det bör också göra att man endast äter det man vill ska stå på pappret, hihi :$

Såhär får det blir framöver och hoppas att det går bra!! Någon som har andra tips så dela gärna med er :)
Kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0