Min lördag

Lördags morgonen vaknade jag upp vid den mest underbara personen som finns, min fina pojkvän. Vi hade haft en lugn natt och sovit riktigt skönt, haft väldigt mysigt, som vanligt. Känner att jag bara blir mer och mer kär i honom vilket är otroligt, att vara nyförälskad är helt fantastiskt verkligen!

Jag åkte sedan vidare till vallentuna där jag mötte upp min syster och systerdotter Thea som skulle dansa.




Thea är björn i "björnen sover"


Emma dansade mer än vad Thea gjorde, och hon ville mest upp i mammas famn som ni ser här. 



Efter en lång dag med mycket pussar, kramar, bus, bakande och allt vad vi nu gjorde så kom Thea ut från en dusch med pappa och var jätte kall, så hon kröp in under en filt med mig och började fråga mamma efter sockerkakan som de bakade. Här sitter hon och äter en stor bit innan läggdags. MUMS!

Alltid lika trevligt att vara och hälsa på min syster. Hon är lika ljus galen som jag, så är alltid massa ljus tända och så kärleksfullt känns det. En avslappnande son här i världen. 
Har ni också en avslappnande son? vart i såfall? 
Om några minuter kommer min söndag i bild också.
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0