Min fredag

Jag har haft en jätte slapp Fredag idag, började dagen med idott klockan 9.00, sedan bild och jag blev KLAR vilket är riktigt skönt :) Sedan var det lunch, och efter lunchen så hade jag en inställd lektion så jag och Mathilda passade på att åkt och SHOPPA två timmar tills nästa och även sista lektionen började, eller ja.. Hon shoppa, jag kollade bara för att sedan dra med min plånbok (pappa) och köpa grejerna (a) Jag hittade två jackor jag vill ha och en myströja som kommer bli perfekt att dra runt dig på de lite svalare sommarnätterna. Den köpte även Mathilda, gillar egentligen inte att ha samma kläder som någon, men jag sa att jag bara skulle ha den på sommarlovet, så då fick det funka :)
Sedan var det ju meningen att jag skulle åka direkt till Martin, men han hade föreläsning i kista centrum, så blev inte riktigt som planerat. Men det var väl egentligen bara bra, för jag passade på att ta hem idrottskläderna som jag inte hade orkat släpa med dit, mina skridskor som legat i skåpet några veckor nu och även mina omdömen som jag fick idag! Såg väl ganska bra ut, egentligen.. men samtidigt är jag väl lite besviken på något sätt. 



Nu är martin i alla fall påväg hemåt så jag ska väl också dra mig mot honom snart, men först så ska jag nog göra mig en jordgubbs smoothie, MUMS!

Önskar alla en fantastisk fredag!
kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0