Mamma...

Nu är jag äntligen hos mamma igen och känner mig lika avslappnad som vanligt när jag är här. Alla där ute har nog någon person som de känner att alla vardagliga problem känns mindre med, en person som skrattar med dig åt dina dåliga skämt och som mer eller mindre vet exakt vad du behöver höra osv. min sån person är min mamma vilket gör att det alltid känns lika lättande att komma hit.
Tack mamma, jag älskar dig och hoppas du förstår hur mycket jag uppskattar att vara här! 

Jag och min fina syster Sofia stannar här till på söndag och vi ska ha jätte mysigt tillsammans. Idag har vi bara tagit det lugnt och detsamma blir det nog imorgon eftersom mamma jobbar. Men på lördag ska vi nog hitta på något kul tillsammans, men mer om det då ;)

Nu ska jag återgå och sedan hoppa i säng.
Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade lilla Nina!

Älskar dig så oändligt, och jag hoppas och tror att du vet hur mycket jag längtar efter dig när du inte är här, och hur vansinnigt roligt det är NÄR du är här!!!

Puss & Kram!!!!

2011-03-04 @ 19:21:36
URL: http://fatzy.cafenordic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0