Jag glömde kameran..

Igår åkte jag och Martin in till stan under Earth Hour, det var en konsert i kulturhusen som drevs på cyklister som satt och cyklade på sten, vilket var lite coolt kanske. Skulle självklart ha tagit lite kort, men så blev det inte då jag hade bytt jacka och glömde därför kameran, tyvärr :( Så mycket coolare än så var det inte dock, inte så bra musik och jag och Martin lyckades börja bråka så det blev en väldigt dramatisk kväll. Kan absolut inte skylla på honom, utan det var mitt fel. Jag måste börja kontrollera mitt hurmör, hehe.. Men han är världens bästa pojkvän och är helt otrolig som orkar stå ut med mig! Igår töjde jag verkligen för mycket på hans gränser och jag säger återigen förlåt för det!

Bortsett från bråket igår så hade jag faktiskt ganska kul, blev en sen kväll och när jag och Martin skulle åka hem från hans bästa kompis Adde så var det fruktansvärt kallt. Dessutom så hade vi helt plötsligt förlorat en timme (klockan ställdes ju om) så vi var väldigt trötta när vi kom hem och jag somnade snabbt. 

När vi vaknade imorse så gick morgonen mest åt att mysa, vilket har gett mig ett fint leende under dagen, allid lika kul när man kan vara glad :) Ska kolla klart på big broher nu, sedan ska jag ringa min baby så  jag sedan får en god sömn. Godnatt allesamman!!
kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0