Helt ny grej..

Gud va svårt det är att komma in i detta, haha. Inte bara att jag glömmer bort det, utan det är svårt att komma på vad man ska skriva för att vara varierande osv. Min syster Emma är min bloggidol, hon hinner alltid med trots jobb och barn, och det är alltid intressant att läsa :)



Mitt naturligt lockiga hår, ja.. snart förvinner det! I alla fall för ett tag. 
Jag har längtat så efter att få rakt hår, så nu ska jag göra en behandling i typ av en inpackning som sitter i tre dagar och får håret rakt i 3-6 månader. Bara dags att beställa tid! 
Skönt med förändring :D och blir det inte bra, så får jag ju ändå tillbaka mitt naturliga hår efter en tid, vilket är lättande :)
Nu ska jag äta mina nudlar och kolla på Gordon´s kitchens nightmares.
Hoppas ni haft en bra start på veckan.
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gumman så go du är!! Och jag som tänkt ge upp bloggandet...men jag blir bara mer och mer tveksam...



Du som har så FINT hår naturligt gumman! Men jag förstår dig ändå. Det är alltid roligt med förändring ;-) Du är vacker i rakt också.



Hoppas du får en mysig dag gumman! Puss o kram

2011-03-15 @ 08:58:35
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0