härliga tisdag



Jag Saknar Min Älskling!

Det var bland annat denna jag ritade förut när jag satt och dränkte mig i tankar på mig och min fina pojkvän :) känner att rita inte är min riktiga talang, haha. Men det är kul! 

Nu sitter jag och tittar på film med Sofia och Dhruv som firar 4 månader idag, dom har köpt godis och hyrt film och har riktigt mysigt verkar det som. Det är vid dessa tillfällen det är lite synd att vi inte har tv på rummet så man kan vara lite ifred de dagar man vill ha lite extra mysigt. Blir lätt så att alla hamnar framför tvn allihopp. Men men.. Nu ska jag titta klart på filmen, och  ta det lugnt fram till big brother, sen sova :) Godnatt!
Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska köpa ny tv till sovrummet snart och då kan du och Sofia få slåss om vår gamla om någon av er vill ha den såklart. Det är ju en tjock tv...men den funkar ju ;-) Puss

2011-03-28 @ 13:48:59
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0