GUD SÅ SÖTT...

Fick precis hem massa gamla bilder från ungefär 4-5 år sedan, det var det sötaste jag sett. Och det var sånadär typiska bilder som jag tog, verkligen! Hade helt glömt bort var det var för bilder när jag skicka Annika för att hämta ut dom, men jag kunde ju ana att det fanns djur med på dom och det gjorde det! Några av våra hamstrar, första fodervärds hundarna från Hundar Utan Hem, Carinas hundar (en tjej jag ofta var hos när jag var liten) och Linette som ofta var med dit, och självklart min första riktiga bästa vän Nathalie. Åh, vad glad jag blir och vilka otroliga barn minnen som kommer tillbaka. VILKEN FÖRÄNDRING, min syster Sofia (som också var med på vissa bilder), hon har förändrats sjukt mycket, det är helt oförståligt.
Jag tror jag behövde se det där, minnas lite från barndomen, fantastiska minnen! :D Jag ska skanna in några av bilderna så ni också får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0